Plinius

lørdag, juli 23, 2011

P 122/11: Etnisk norsk

Filed under: Uncategorized — plinius @ 8:47 am

I løpet av natten ble svart til hvitt.

Anders Behring Breivik har beskrevet sin ideologi i detalj på nettet.

Ideologien multikulturalisme (kulturell marxisme) er en anti-Europeisk hatideologi som har som formål å ødelegge Europeisk kultur, identitet og kristendom forøvrig. Jeg sidestiller dermed multikulturalisme med de andre hatideologiene: nazisme (anti-jødisk), kommunisme (anti-individualisme) og Islam (anti-kafr).

Utøya kan jeg ikke skrive om.

1 kommentar »

  1. Tankane mine går til alle foreldre og sysken og alle andre som har mista sine nære og kjære. Eg har ikkje ord eg heller.

    Eg såg litt på denne «ideologien» til gjerningsmannen og dette minnar nesten om tankeverda til slike sjølvmordssekter frå USA. Dette svinet manglar totalt mangel på medkjensle kombinert med den mest skrullete sjølvoppfatninga eg har lest på år og dag, eller vore borti nokon gong. Det er tydeleg at han aldri har prøvd å utfordre sine tallause hypoteser, eller latt andre utfordre dei. Men hans draum om å verte den «perfekte riddar» har kanskje overstyrt all tankeverksemd. På meg så verkar heile opplegget hans så gjennomført dårleg at eg trur ikkje han vil lage nokon smitteeffekt sjølv blandt dei mest håplause «einsame ulvane», heller motsatt.

    Kommentar av Pål M. Lykkja — søndag, juli 24, 2011 @ 4:22 am


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Legg igjen en kommentar

Blogg på WordPress.com.

